HDU

Part of Giunti Psychometrics
Инструмент¬

Тест мотиваційних орієнтацій

Тест мотиваційних орієнтацій (ТОМ) — це опитувальник, розроблений з метою вимірювання тенденцій мотиваційної сфери особистості в професійних умовах, який спрямований на вимірювання чотирьох мотиваційних орієнтацій: на досягнення, новизну, лідерство і стосунки.

Тест мотиваційних орієнтацій може використовуватися в якості самостійного інструмента або в поєднанні з інтерв'ю для оцінювання потенціалу працівника, прогнозування подальшого розвитку кар'єри та дослідження рівня зацікавленості в професійних цілях. Опитувальник легко заповнюється за 10-15 хвилин — за цей час можна легко протестувати велику кількість людей. ТОМ сприяє:

  • відбору кандидатів, найбільш придатних до типу корпоративної культури організації;
  • входженню нового співробітника в групу;
  • прогнозування потенційних конфліктів і дисгармонії при ротації персоналу з однієї групи в іншу
Подробнее

Про що говорять його шкали?

Орієнтація на досягнення

  • Віддає перевагу «простим» завданням, які не вимагають відповідальності і напруги
  • Уникнення різного роду випробувань через страх провалу
  • Погана орієнтація в пріоритетах
  • Складність в плануванні діяльності

Орієнтація на новизну

  • Віддає перевагу старим схемам і методам
  • Насторожене ставлення до змін
  • Уникнення невизначених і/або нових ситуацій

Орієнтація на лідерство

  • Байдужість до керівних або контролюючих позицій
  • Уникнення організаторської діяльності
  • Прагнення не виділятися під час групової взаємодії

Орієнтація на стосунки

  • Низька зацікавленість в дружніх відносинах на роботі
  • Низька залученість до міжособистісної неформальної комунікації в колективі

Шкала соціальної бажаності

Оскільки цей опитувальник вимірює мотиваційні орієнтації за допомогою методу самозвіту, респонденти можуть давати соціально бажані відповіді. З огляду на це, автори методики розробили спеціальну шкалу соціальної бажаності, мета якої контролювати таку тенденцію. Завдяки цьому цей опитувальник можна використовувати як для оцінювання співробітників, так і в умовах конкурсного відбору.

Загальна інформація

Автори: Лаура Боргоні, Лаура Петіта, Клаудіо Барбаранеллі (2007)
Адаптація для України: Леонід Бурлачук, Христина Рахубовська (2010)
Кількість загальних шкал: 5 (чотири загальні шкали та шкала соціальної бажаності)
Час тестування: 10–15 хвилин
Кількість питань: 70

Вартість

грн, з ПДВ включно

1 онлайн тестування (доступ до тестування для одного клієнта з опрацюванням результатів)

Придбати тестування може виключно спеціаліст з психологічною освітою або HR для компанії. Вартість вказана з ПДВ включно.

550, 00